Rompetrol
Presa
CAMPANIA “CÂŞTIGĂ O CĂLĂTORIE LA FERRARI WORLD“ A LUAT SFÂRŞIT

Campania promoţională s-a încheiat cu succes.

Campania promoţională “Câştigă o călătorie la Ferrari World cu MasterCard de la Moldindconbank achitând la Rompetrol“ care s-a desfăşurat în perioada 20 octombrie 2015 - 20 ianuarie 2016 s-a încheiat cu succes.

Finisarea campaniei a culminat cu decernarea ultimelor certificate pentru 30 litri de combustibil de la Rompetrol şi a premiului mare – o călătorie pentru două persoane la Ferrari World. Fericitul norocos care va merge în Abu Dhabi, la cel mai mare parc tematic de distraţii din lume, a fost desemnat Constantin Burlacu.

Evenimentul de decernare al câştigătorilor a avut loc sâmbătă, pe data de 6 februarie 2016, în sediul central al Moldindconbank, situat pe str. Armenească 38.

Constantin Burlacu, câştigătorul marelui premiu, a ţinut să mulţumească organizatorilor pentru premiul neaşteptat şi a recunoscut că utilizează frecvent cardul bancar MasterCard de la Moldindconbank: „Pentru mine este o obişnuinţă să achit cu cardul bancar pentru cumpărături, o fac în fiecare zi, dar niciodată nu am bănuit că anume această operaţiune banală îmi va purta noroc şi mă va trimite în Abu Dhabi, la cel mare parc tematic de distracţii din lume.”

Prezent la eveniment, Dl Leonid Talmaci, preşedintele Comitetului de conducere al Moldindconbank, alături de Dl Igor Stratan, vice-preşedintele Moldindconbank, au felicitat toţi câştigătorii campaniei şi le-au mulţumit pentru încredere.

Totodată au ţinut să menţioneze că campania “Câştigă o călătorie la Ferrari World cu MasterCard de la Moldindconbank achitând la Rompetrol“ a fost una foarte reuşită.

“În plus, ne surprinde plăcut faptul că în sfârşit oamenii au încredere şi utilizează cardul bancar ca pe un instrument modern şi comod de plată”, a mai adăugat vice-preşedintele Moldindconbank.

La rândul său, D-nul Alexandru Andronic, Directorul Comercial al Rompetrol Moldova a menţionat că campania s-a bucurat de o participare activă, iar „succesul promoţiei s-a datorat mecanismului ei simplu şi transparent. Astfel oricine efectua o achitare cu cardul bancar MasterCard de la Moldindconbank, în staţiile de alimentare Rompetrol, devenea automat participant al acestei campanii”.

Alături de premiul mare, campania a adus reduceri garantate de 3% pentru toţi cei care au achitat pentru calitatea combustibilului Rompetrol, cu cardurile Moldindconbank, iar alţi 93 de norocoşi s-au ales cu câte un certificat de 30 litri de combustibil.